Man United



Min fina prinsessa vet redan vilket lag man ska hålla på;)



Som vanligt har vi haft fullt upp idag.
Oliwer var på förskolan 9-14 och under tiden så hjälpte vi Darlingens bror + hans flickvän att flytta. De flyttar in i en jättemysig lägenhet och jag ser fram emot att hälsa på när de har fått ordning.

När jag hade hämtat Oliwer på förskolan och hämtat Darlingen i stan igen så åkte vi hem till min bror. Han fyllde år häromdagen. Han fick en hög med presenter och vi fikade. Prinsesstårta och bullar:) Grattis igen Bror och tack för kaffet;)


Efter ett par timmar åkte vi vidare. Vi åkte hem till våra vänner Conny och Jessica. Det var endel folk från jobbet där. Det blev god grillad mat och massor med "Towa-mys":)


Imorgon har vi inga planer alls. Hör och häpna!! Jag kanske ska ta mig ut en sväng i skogen. Det har jag inte varit sen jag var gravid;)


Kram och god natt!

Vi kom hem för en stund sen och nu väntar sängen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0