Kolmårdens årskort

Idag får vi som är prenummeranter på SN (Sörmlands nyheter) köpa årskort på Kolmården (till 2012) för halva priset. Det måste vi självklart göra.

När man åker till Kolmårdens parkering så skulle Oliwer aldrig godta att inte besöka parken en sväng. Det här blir sista besöket i stora parken för den här sommaren (hösten?).

Det får bli en snabbis in. Vi ska titta på delfinshowen iaf, den har Oliwer och Darlingen bara sett en gång i år, och jag har inte sett den alls, så det är nog det enda som står på agendan. Jag skulle inte tro att min kropp vill så himla mycket mer under dagen idag.




Jag önskar er alla en fin dag. Jag vet att min dag tillsammans med mina fina killar kommer att bli bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0