Häftig bil

På Ärladagen så var det lite olika föreningar och annat som visade upp sig. Bla den här häftiga bilen.





Många barn (och vuxna) var väldigt intresserade av att titta på den när den brummade runt. Det lät massor, det skvätte massor men det gick inte så jättefort;).


Oliwer ville köra den. Ja kanske om typ 15 år?;)



Jag har fortf inte gjort många knop idag.
Jag har fixat de sista två garderobdörrarna. Nu ska de bara målas, så de kommer på samma nivå som alla andra garderobsdörrarna.

Jag tänkte försöka måla en liten bit av väggen innan kl 16 när Oliwer ska hämtas. Men jag har lite sammandragningar idag, så ligger mest i sängen.





Jag vill oxå bada!! :D

Postat av: Sofie

Det hade varit något för Hugo! han som älskar allt som har med bilar att göra:)



Det gick förövrigt bra med barbapappa sen..Han ligger nu mer i sopptunnan och snart är han förhoppningsvis påväg till soptippen:)

2011-09-05 @ 14:27:34
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0