Freitag

God morgon världen!

Vi vaknade lite före 9 som vanligt. Jo, jag vet, vi är familjen Trött;)


Igår var jag och handlade lite färg och annat smått och gott. Nu ska vi försöka ta tag i sovrummet. Just nu är det en skitful typ pensionärsröd färg där inne, så vi ska måla alla väggar vita, och sen tapetsera. Det blir vitt eller grått, har inte riktigt bestämt oss (läs mig).

Igår låg jag i sängen nästan hela dagen. Tittade på film efter film och kände av en del sammandragningar. Det var tydligen jobbigt att vara sällskapsdam åt Jenny i förrgår:) Men det var det värt. Nu är jag fit for fight igen.


Nehe, jag hade tänkt mig lite gröt till frukost. Får se vad killarna är sugna på.


Jag ska nog ta och åka en sväng till återvinningen oxå, har väl typ 7 kassar med skit som ska slängas, och jag gillar att åka dit helt ensam och stå där och plocka:) Terapiarbete:)



Ha det gott så länge, och glöm inte att hjälpa mig att packa BB väskan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0