Finaste tjejen:)

En alldeles färsk liten Towa ♥




Jag befinner mig i min "bebisbubbla" och har sniffat på Towa i princip hela dagen. Hon är helt ljuvlig!



Vi har kvar nästan alla kläder och saker efter Oliwer och ibland när jag ammar henne så blir jag helt förvirrad. Om Towa har någon av Oliwers gamla bodys på sig så vet jag knappt om det är Towa som jag ammar, eller om vi har backat tre år tillbaka i tiden, och att det är Oliwer som är bebis igen.

De är så himla lika, de luktar likadant, de "låter" likadant och de har samma minspel. De är verkligen stöpta i samma form:)








Här är två bilder på Oliwer när han var liten. Håller ni med mig?

Syns det att de är syskon??:)

Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Så underbart det låter! Hoppas att jag får vara i den bebisbubblan fler gånger!! :)

Mys riktigt nu med din lilla prinsessa (och prinsar såklart). Tiden går så fort ... och dom är verkligen lika varandra dina små guldklimpar!

Kram

2011-09-23 @ 11:36:55
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Karro och Julia

Åter grattis till Towa! De är kusligt lika, i alla fall vad man kan se på bild. Verkar som ni alla mår bra. Kram

2011-09-23 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0