Doftar ljuvligt

Jag bara älskar doften när man öppnar altandörren och släpper ut katterna och hunden på morgonen, spec nu när det luktar lite "kallt". Det doftar friskt och fräscht! Det är det absolut bästa med att ha altandörr i sovrummet, det luktar aldrig instängt där inne. Me like.


Idag är det fullt upp. Nova fyller 5 år! Grattis Nova!




En gammalbild på stackars Nova och hennes mamma;)


Det blir kalas på Busiz och sen direkt efter det är det innebandymatch. Efter matchen ska vi åka hem till mina föräldrar och sen sova där. Vi får se om jag sover över. Enligt Oliwer så är jag inte välkommen. "Jag ska sova hos mojmoj o mojfaj, du kan sova hemma!". Så vi får se var jag hamnar;)



Nehe, det är dags att sätta fart, fixa i ordning oss, äta frukost, slå in paketen, åka förbi jobbet med matlåda till min man (som han glömde) och sen börjar ju kalaset:)



Önskar er en trevlig dag!


Glöm inte mina tävlingar! Ni hittar länkar till dem i vänsterspalten;)

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Haha, snyggaste bilden på oss:)

2011-09-11 @ 13:54:29
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0