Blöjtårta

Igår var min kusin med familj här och hälsade på. De hade med sig en galet cool blöjtårta till Towa:)



Framsidan;)





Baksidan;)



Jag har inte hunnit kika vad som döljer sig i den ännu, men imorgon ska jag nog "öppna" den;)





Oliwer fick en skötväska med massa docksaker i av Kusin med familj. Han har en docka som är hans bebis. (Den heter Siri). Han pysslade och grejade massor med den. Skönt att han kan ha en "egen" bebis så slipper han hålla på med Towa hela tiden:)

Towa fick den söta bodysuiten av våra vänner Conny och Jessica och elefanten och skallran av våra vänner Jocke och Angelica:)

Återigen Tack!




Idag lämnade jag Oliwer och Zelda hemma hos Farmor och Farfar vid 13 tiden.
Jag och Towa åkte in till stan. Vi träffade Sofi. Hon fick sina biobiljetter (som hon vann i "När kommer bebisen"-tävlingen) och så tog vi en fika. Mycket trevligt att sitta och fika i lugn och ro. Vi satt dessutom utomhus;)



Imorgon kommer vår nya BVC-kontakt på hembesök. Towa ska vägas och mätas. Eftersom att vi har flyttat så har vi bytt BVC. Tråkigt eftersom att vi trivdes bra på det gamla, men vi har ju flyttat till en annan kommun så vi fick byta. Men det blir nog jättebra ändå;)


Jag ska höra om hon kan "besikta" Oliwer oxå. Han har inte gjort sin 3års kontroll ännu...


Nu blir det sängen för mig.


Missa inte min tävling med Marinex! Presentkort och en cool nyckelring står på spel;) Tävlingen hittar du HÄR:D

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Vilken cool blöjtårta, sån vill jag också ha, med blöjor storlek 6:)



Härligt att komma hemifrån lite :)



Jag ska strax åka och jobba, och guuud så skönt det ska bli!



kramar

2011-09-29 @ 06:16:32
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Fia

Guuu vilken cool blöjtårta =)

2011-09-29 @ 15:16:21
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0