BF

Idag har vi BF. Beräknad födsel.
Vi hade ju tur att vår älskade lilla tjej kom redan för 10 dagar sen.

10 dagar som har gått galet fort.




Towa 2 dagar gammal på event i Sthm.




En liten Towa, 5 dagar gammal:)


Jag känner att bloggen har hamnat lite i bakgrunden.
Jag har säkert tid med den, men jag vill bara gosa och pussa på lilla Towa hela tiden.

Hon är verkligen den finaste lilla person som finns!
Hon är så nöjd med livet. Äter, sover, bajsar och tittar. Skriker väldigt sällan. Det är knappt så att vi har hört henne skrika.


Oliwer är världens bästa storebror
. Han vill hjälpa till, han pussar och kramar på henne och säger ofta att de är bästa kompisar. Dock får man vara med lite för han har en tendens att vara lite hårdhänt, han fattar ju inte att hon är så liten.


Nu blir det mys med Towa till kl 13 när Oliwer ska hämtas, sen är det BVC hembesök:)



Vad har ni för er idag?

Postat av: Mamma Russin

Hej gumman och GRATTIS till er fina lilla prinsessa. .:) Har helt missat att hon redan kommit, jag har inte så stor koll på bloggvärlden nu för tiden.. :/



Men säger GRATTIS till dig för du vunnit en biljett till mässan. .:) maila din adress så kommer den på posten..



KRAAAAM

2011-09-30 @ 18:38:32
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Fiff

Ojoj! Det var lääängesen jag tittade in hos dig! Och vad mycket jag har missat! Stort grattis till den lilla tjejen! massor med kramar ♥

2011-10-03 @ 12:54:09
URL: http://fiffelochtrad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0