11/9-2011

God morgon!

I natt sov jag, Oliwer och Zelda hos mina föräldrar.
Zelda har legat och morrat mer eller mindre hela natten. Det är ju massor med nya ljud för henne här, och det resulterar ju i att jag knappt har sovit något alls. Suck. Blir tidigt ikväll.


Igår var vi på Novas kalas på Busiz. Oliwer var väldigt nöjd när vi åkte därfrån. Barnen lekte, åt hamburgare med strips, lekte lite mer, fick glass och sen lekte de igen:).

Det var bara två barn som ville ha tårta, så jag hade tur och fick mig en bit:) Tackar:)

Efter Busiz åkte vi och tittade på innebandy.
Det var Onyx mot de norska mästarna. Matchen slutade 6-6, men jag tycker att Onyx var det bättre laget.


Jag åkte hem och hämtade Zelda, sen hämtade jag min bror och åkte mot Mormor och Morfar.
Vi fick god mat och sen äppelpaj och sen softade vi i soffan med chips och godis resten av kvällen.


Jag fick mina (något sena) födelsedagspresenter av min bror oxå. Tackar:) Visar bilder sen;)



Dagen gick lite för snabbt, men nu är det iaf bara 18 dagar kvar tills bebis beräknas komma♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0