Vacker dag

Idag när jag och Towa hade lämnat Oliwer på Dagis så åkte vi mot Trosa.

Vi träffade min fina vän Linn, gick en promenad i vackra Trosa och fikade.




Jag fick en söt present från Linn. En påse med te och en påse med chokladpraliner:) Ska bli spännande att smaka:)





På eftermiddagen så bakade jag en kladdkaka och sen kom Carro och Samuel på besök. Vi fick ett stort paket i guldpapper av dem. Det var jättefina presenter. Tröjan och mössan har Samuels mormor stickat till Lilla Towa:).

Oliwer och Samuel lekte gärnet medans Towa sov. Jag fattar inte hur hon kunde sova i sånt oljud, men det kunde hon tydligen.

Tack för att ni kom och tack för presenterna!!


Postat av: cammie

Hej! Imorgon avslutas tävlingen där du kan vinna Kylskåpsmagneter till ditt barn. Var med och ta chansen att vinna ett set av två st ! =)



http://tuschaa.blogg.se/2011/september/tavling-hos-tuschaa.html



Vänliga hälsingar Cammie

2011-10-12 @ 10:23:51
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0