BVC besiktning

Underbara höst.

När det ser ut så här ute, så tycker jag att hösten är helt okej. Jag gillar när löven ändrar färg och blir oranga och gula. Jag gillar att vara ute och gå bland fälten.





Hela sommaren väntade jag på hösten eftersom att Towa skulle komma då.
När hon väl kom så kom hösten väldigt snabbt. Jag känner mig nästan lite lurad. Sommaren gick alldeles för snabbt.

Nu hoppas jag att det blir en fin höst. Solen ska skina och det behöver inte vara för kallt.





Så här såg det ut i morse när vi gick till dagis. Oliwer undrade var all is kom från. Jag försökte förklara. Jag vet inte om han förstod, men han slutade fråga iaf;)




Om en stund ska jag och Towa hämta Oliwer och bege oss in till bvc.
Besiktning av båda barnen står på schemat. När det är klart är det Busiz som gäller. Yeey:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0