Ta vara på tiden

När Oliwer föddes sa alla till mig att jag skulle "Ta vara på bebistiden". Jag tyckte att jag gjorde det, men helt plötsligt började han på dagis och jag började jobba heltid igen.
Nu är han 3 år och snart 4 månader. Jösses, han föddes ju typ i förrgår;)

Den här gången så känner jag att jag tar mer vara på dagarna. Jag menar, dagarna går helt galet snabbt, men vissa dagar gör vi ingenting. Jag gosar och leker med Towa. Hon har börjat le åt mig och det är helt underbart!


Jag hade tänkt att jag skulle dammsuga övervåningen idag när Oliwer är på dagis, men jag gör nog det senare under dagen, eller imorgon. Det blir nog en film till med Towa på magen ;)

Bara för att jag kan, och bara för att det är alldeles underbart ♥






Postat av: Emelie-mamma till elliott och leila

ååå.. myspys ju =)



ja..visst verkar den glassmaskinen praktisk? önskar mig en sån innerligt =)

2011-10-26 @ 13:22:40
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0