Så var det ja...

I flera dagar, (ungefär sex veckor, sen Towa föddes) har jag planerat att jag ska skriva en förlossningsberättelse. Mycket är för min egen skull. Att kunna läsa senare i livet, och minnas, men även för er, mina trogna läsare, som har efterlyst en förlossningsberättelse;) Jag skrev en efter att Oliwer hade fötts. Om ni har lust kan ni läsa den här.

Nu tänkte jag laga lite mat. Seeeeen ska jag sätta mig ner och knåpa ihop en liten berättelse;)


Kika in här lite senare idag om ni vill läsa;)




Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Goooooos!!!



Det är så mysigt den där minuten efter bebis kommit :)

2011-10-31 @ 21:12:18
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0