Oliwers nya rum

Jag skulle ta en "före-bild" på Oliwers rum innan allt skulle bäras ut. Dock var det så stökigt att man knappt såg var sängen stod, så jag struntade i det.

Nu är nästan allt färdigt.
Gardinstång och några tavlor ska upp. Ev nån vägglampa. Det får vi ta tag i imorgon.







Efter att bilderna hade tagits så satte vi upp den coola Sverigelampan över huvudändan på sängen. Jag var snabb att hänga upp hans drömfångare oxå, utan den kan man väl inte sova??

Så där blev det. Vi har rensat ut massor av hans leksaker och böcker. En del saker plockas bort och en del har åkt ner till lekrummet. Det är himla skönt att han har två rum så man faktiskt kan hålla det någorlunda städat iaf. Lekrummet får se ut som ett bombnedslag, det hör lixom till. Det städas inte alls lika ofta som hans sovrum.


Som ni kanske ser är det en väldigt ful tapet. Neutral, men skitful. Men som sagt, ekonomin tillåter inte några tapetseringar just nu. Jag tror inte att vi skulle orka göra nåt åt det just nu ändå.

Tänk er en cool fondvägg med nåt häftigt motiv bakom Oliwers säng. Ja så kommer det nog bli i framtiden.

Ja, vi är nöjda och Oliwer är nöjd. Hur tycker ni att det blev?




Postat av: micaela

så fint =)



vart har ni fåtttag på hans gaderob????

2011-10-30 @ 08:26:00
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Mamma och Mormor

Det ser jättefint ut, bra att ni bytte rum till honom tycker jag. Hoppas han trivs i sitt nya rum.

Kram!

2011-10-30 @ 09:19:41
Postat av: Carolina

Han har fått det jättefint! kram

2011-10-30 @ 09:41:05
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Vilken underbar lampa :) Den skulle min Alice vilja ha :)

2011-10-30 @ 19:40:53
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0