Lugn och ful (?) dag

Idag lämnade jag Oliwer på förskolan lite före nio. De har gymnastik på måndagar. En glad och förväntansfull kille sprang sista biten och möttes av sin bästa kompis F med en stor kram.

De andra barnen var väldigt intresserade av att titta på Towa och Oliwer berättade stolt att det var hans lillasyster Tooooooowa;). Sötisen:)

Det är jättetråkigt väder ute idag. Det kan nog börja regna närsom helst. Suck. Jag tänkte ta en långpromenad med barnvagnen, men tappar lusten bara jag tittar ut.
Jag har en del som jag skulle behöva göra hemma. Jag ska bla fixa en hylla och sätta upp över Towas säng. Den kommer att bestå av en konsoll och två brädor. Dock behöver den ena brädan kapas lite, och sen tänkte jag måla dem vita. Det kanske jag orkar fixa imorgon. Eller kanske ikväll;). Skulle behöva bleka håret och färga ögonbrynen oxå.

Helt plötsligt så hade jag massor med "måsten" ;)


Om en timme ska jag hämta Oliwer. Då tänkte jag att vi ska baka lite bullar. Har hittat ett recept som jag vill testa. Om det blir goda bullar så lägger jag ut receptet här sen;)




Första syskonbilden på Oliwer och Towa ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0