Kylskåpspoesi

Det här med kylskåpspoesi var ju himla populärt för några år sen (läs många år sen).

I somras var jag på en loppis och hittade små förpackningar med ord. De kostade 1kr för två små kartor med ord.

Jag slog till.




Jag tycker att det är ganska roligt att hålla på och skriva och skapa.
Man kan ju skriva hur sjuka meningar som helst, det är bara fantasin som sätter gränser (om man har alla ord man behöver såklart;)).


Jag hade massor med ord på kylskåpet för några år sen. Nu räcker det med några st.

Har ni /eller har ni haft kylskåpspoesi?

Jag gillar´t;)

Postat av: Carolina

Fleectröjorna och byxorna finns nog både på nätet och i butik men rean såg jag i webshoppen!



Elsa blir 9 månader på måndag! Stora tjejen nu!

2011-10-08 @ 19:44:06
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Vi hade sånt där i lägenheten, nu har vi rostfritt här hemma så kan inte sätta någonting där med magnet:(



kramar

2011-10-08 @ 21:02:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0