Inte som alla andra dagar...

Den här dagen började som alla andra dagar, fortsatte som alla andra dagar, men fick en konstig vändning.

12 stygn fick Darlingen sy i armen. Ajajajaj. Jag packade in ungar och hund i bilen och åkte till stan och hämtade honom. Eftersom att vi hade missat lunchen så köpte vi pizza. Vi passade på att hyra tre st filmer oxå. Den nyaste "Irene Huss- Tystnadens cirkel" och den senaste "Pirates of the caribbean- I främmande farvatten". Det var en film till, men det är ingen "Sofia-film" så den vet jag inte ens vad den heter;)





De senaste dagarna har Towa börjat söka ögonkontakt.
Idag har det varit massor med ögonkontakt. Det är så mysigt när hon börjar bli lite mer medveten om omgivningen.

Min lilla fina tjej ♥


Åh vad jag älskar mina barn!! :)

Postat av: Ann-Sofie-Mamma till Isak

Oj vilken dag! :) Hoppas det läker snabbt!

2011-10-07 @ 23:33:30
URL: http://www.sojkasframtid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0