Härlig dag!

Vi har haft en härlig dag i den kungliga huvudstaden:)



Bild på Agnieszka och barnen, samt på lilla mig som ammar Towa. Ewa som har tagit bilden :)


Jag och Towa satte oss i bilen vid 7 tiden i morse och rullade upp mot Sthlm. Vi träffade Agge och barnen när vi kom upp.

Oj vilka härliga goodiebags vi har fått, och så mycket underbart folk som har stått i alla montrar!


Jag ser fram emot att åka upp till Sthlm igen på söndag. Då ska Darlingen med:)



Tänkte visa lite egna bilder lite senare ikväll. Nu ska jag gosa med min favorit Towa ♥

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

:) Så kul att ses :)

Hoppas vi "springer" på varandra igen :)

Ha nu en underbar fredagskväll



Kram

2011-10-14 @ 19:46:47
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥ Flytten till torpet närmar sig!!

Härlig bild på "gänget" :)

Hoppas att man får se innehållet i goodiebagsen ... nyfiken i en strut som jag är ;)

Kram

2011-10-14 @ 23:30:44
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0