Sur...!



Näe, jag och blogg.se är INTE vänner idag.
Jag har försökt mer eller mindre hela dagen att ladda upp bilder på det vi fick i goodiebagsen på underBARA BARN mässan. Jag har försökt med Mozilla, Explorer och Google Chrome. Gaaaah!!!

Den här bilden är den enda som har kommit in. Jag radade upp allt och tog bilder. På den här bilden ser ni som sagt nästan bara Liberoväskan. Den innehåller blöjor, våtservetter, en regnkappa, bindor och lite annat smått och gott.

Vi fick så himla mycket fint. Det var örhängen från MissDee, usb minne från Amanda Egilson, massor med blöjor och andra bebissaker, två st dinglisar, reflexer och mycket mycket mer!



Efter frukosten idag skulle vi städa. Vi plockade lite, sen tröttnade vi. Det har varit världens tråkigaste väder idag. Regnrusk, grått och tråkigt. Vi har knappt gått utanför dörren idag. Dagen har gått väldigt fort, men vad gör det? Det kommer ju en ny dag imorgon;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0