God morgon måndag

Hej hej hallå dagboken... Eller nåt ;)


Nu är jag blond igen.
Eftersom att jag hade underhåret mörkt förut, så är det numera orange. Det visste jag redan innan att det skulle bli, så har laddat upp med mörk hårfärg. Den ska bara läggas i håret.....! Hoppas att jag gör det innan jag behöver bleka det andra igen;) hehe. Ibland är jag inte så jättesnabb...!

I morse var vi uppe tidigt. Vi skulle skjutsa Darlingen. Han skulle bli hämtad av en kollega och sen iväg på utbildning. Ikväll ska vi hämta honom i stan och åka vidare mot Oxelösund. Istället för att ha två bilar i stan så gjorde vi så här.

När man väcker våra barn på morgonen märker man verkligen att det är Eriksson-barn.
Oj vad svårväckta de är. De knorrade och protesterade. Hehe. Det är mina barn det;)

Nu är Oliwer på dagis och leker i gympasalen. Jag och Towa ska se på en film innan vi ska starta dagen, jag har lite pyssel att göra;)



Vad har ni för er idag??:)

Är fortf nyfiken på vilka ni är som läser min blogg, jag ser att det är fler och fler som kikar in. Berätta för mig;)

Postat av: Fnulan

Men haaaallåååå KORT!! Bildbevis!!!

2011-10-24 @ 11:26:46
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0