Föräldramöte

Om ca en halvtimme ska vi gå bort till Dagis. Det är dags för foräldramöte. Oliwer ska leka med Farmor under tiden.

Det ska bli intressant att höra vad de har att säga på föräldramötet. Höra om höstens planer och vad de hittar på om dagarna.


Hoppas att Towa sover sig igenom hela mötet, dock så blir hon väl pigg tills vi ska somna ikväll isf, men vad gör det om 100 år??;). Sova får jag väl göra när barnen har flyttat hemifrån??;)


I morse satt Flisan under vår saab och smaskade på en mus.
Bläääääsch! Samtidigt stod vår granngubbe på vår tomt och målade staketet (på vår sida). Jag vet inte om det är de som äger staketet eller om vi skulle målat på vår sida, men mig gör det inget att han gjorde det iaf. Bara att tacka och ta emot;) hehe.




Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Åhh tack för tipset om tävlingen! Tyvärr har jag inte facebook så jag kan inte vara med... Var faktiskt in och kikade på den tävlingen tidigare.

Annars hade jag gärna varit med :)

Kram

2011-10-05 @ 21:07:22
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Föräldramöten är alltid lika intressanta, på många sätt :)

Gud, så fin hon är er lilla tös! <3



Kramar

2011-10-05 @ 22:13:08
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Nina

ja men det va väl jag som gick in i din vagn hela tiden nu sist på barnshoppingeventet? eller? du hade precis fått bebisen då å va så hurtig å åkte från bb å dit sen?



men ja va med på mammablogg galan.. mammablogg kryssningen kom ja aldrig iväg på då ja fick sälja min biljett för att min freja ville inte ta flaskan..

2011-10-09 @ 23:09:17
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0