Fest

I lördags var vi bjudna på "By-fest". (Ja nu hörs det verkligen att vi har flyttat ut på landet!! ;))



Temat var "Glitter & Glamour samt "Nitar & Läder"
. Jag fick nog med nästan allt i min outfit. Det roligaste var att när jag började titta på mig själv så kom jag fram till att två par örhängen (MissDee och Amanda Egilson) har jag fått i olika goodiebags. Halsbandet (Lindex tror jag) från en goodiebag. Hårbandet var halva reapriset (i någon affär...). Klänningen och "läder"leggings och bältet är från Gekås. Skorna är från skokanonen.

Dvs en ganska billig outfit;).

Towa hade på sig sin nya Lundmyrklänning, Lundmyrbody (under klänningen såklart), strumpbyxor och mormors hemmagjorda converseskor. Här ser man tydligt hur man prioriterar. Sina egna kläder eller barnens;)



Darlingen ska ut och jaga idag, så jag har bestämt att vi ska städa idag.
Jag hatar när det ligger saker överallt. När jag var yngre var det helt tvärtom. Då låg det verkligen saker överallt, men jag hade koll på var alla saker låg. Koll på kaoset helt enkelt.

Sen Oliwer kom, eller spec sen vi flyttade ut i huset får jag panik om det ser för jävligt ut. Jag går runt och plockar, dammsugar och grejar allt som oftast.


Jag ska nog ta och köpa mig en ny burk med färg någon dag, så jag kan måla kökssoffan.
Jag började på den när jag var gravid, men kunde inte fortsätta pga foglossningen.


Nehe, dags att sätta lite fart;)

Postat av: Emelie- mamma till Elliott och Leila

Ååå hot mama eller

Hot mama?



Hade ni det trevligt?

Oo vad är det för tatueringar du har? Måste du ju visa kort på så jag får se:) hade inte en aning om att du hade det

:) har inga själv men ska göra en snart hade jag tänkt :)



Kramar



2011-10-18 @ 15:01:04
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Oj då det var mycket GLITTER och GLAMOUR.

Hoppas att ni hade det trevligt.



Här stegas det pås förfullt och jag hoppas att stegmackapären inte nollställer sig själv idag igen ;)



Hur det kommer sig att jag bor här nere är en ganska så töntaig historia men svenska åker på semester till kanarieöarna, träffar spansk giggolo ;) och flyttar ner ett år senare ha ha

Kanske inte riktigt men om detta kan du läsa mer här:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/february/svar-pa-gran-canaria-fragorna.html



Just nu har vi en utmaning på bloggen. Det är bara att hoppa med om du blir inspirerad.



Hälsningar

Yohanna



Hälsningar

Yohanna

2011-10-18 @ 16:19:52
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Ja det är så roligt :)



Det men kanske vi gjorde, jag har minne som en guldfisk :P

2011-10-18 @ 18:02:26
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh men vilken snygg outfit :-) vart har du haft din bebis gömd i nio månader ??!!:-) ser ju skit fräsch ut!

Tråkigt att blogg.se krånglar med bildupplägg !! /Malin

2011-10-18 @ 20:22:44
URL: http://etthusfylltmedkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0