Bluebox

Inne hos Bluebox finns det nästan hur mycket roliga saker, som helst.





Vem skulle inte vilja ha någon (eller några) av dessa tokläckra sittpuffar?? Tänk så fint det skulle vara med två st stora fina kanelbullar framför tv:n som barnen kan sitta på:)


Mina barn önskar sig garanterat en varsin kanelbulle att sitta på i julklapp:)







Mjölkkannor. Finns både i porslin och i glas. Lika coola båda två.






Batteridrivna blockljus. Bästa är att det finns en liten dosa till;) haha. En snygg "Återvinningsstation" till batterier. En sån skulle jag gärna vilja ha.






En söt liten ask med godis. Ser ni var asken kommer från? Japp, Super Mario;). Den söta lilla ugglan innehåller handkräm. Den skulle passa utmärkt i mitt badrum:)



Den här tomteluvan är ju oxå helt galet cool. Eftersom att nästan alla baginbox:ar är så himla fula, så är det ju perfekt att "täcka över" den, med den här häftiga luvan. Då kan man ju ha vinet framme hela tiden:D


Det är en farlig sida för mig. Finns så himla mycket roligt där inne. Problemet med mig är att jag hittar alltid så mycket till alla andra.

Jag köper massa presenter till min familj och vänner om jag hittar nåt som jag tycker passar dem.
Jag måste sluta med det. Nu ska jag tänka på mig och min familj främst.

Som mammaledig så är man ingen miljonär direkt. Inte pengamässigt iaf, men kärleksmässigt ♥

Postat av: Maya

Luvan är ju ett måste till Jul!

Vilken tur att rakbaldet tog där det tog.

Kunde gått mycket värre!

Nu lär ni aldrig glömma sådana framme igen! Precis lika farligt med saxar... ryser men det är en annan historia.

Ha en fin lördag!

2011-10-08 @ 05:37:38
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie-Mamma till Isak

Ja dem har verkligen en massa härliga grejer hos bluebox! :) Vill själv ha massor där!



Vad kul att du titta tillbaka till mig. Ja jag är så sjukt nöjd med stolen. Vem kunde tro det! Och snygg, smidig och tar lite plats. Det älskar vi! :)

Kram!

2011-10-08 @ 10:41:10
URL: http://www.sojkasframtid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0