Blondie

Sitter med blekningsmedel i håret. Det ska tvättas ur alldeles strax. Äntligen försvinner min hemska utväxt. Jag hade en perfekt plan. Jag hade väntat alldeles förlänge med att bleka håret men bestämde mig för att bleka håret när Oliwer var på dagis.

Desvärre fick Towa för sig att komma just den dagen som jag hade planerat att bli nyblekt.
Av någon anledning så blev jag inte blekt i håret då.

Nu, 5 veckor senare har jag äntligen fått tummen ur och fixat det.
Nu ska det bara sköljas ur. Usch o fy så drygt, men sen är det färdigt. Halleluja;)


Idag har Oliwer varit jätteduktig.
Ingen blöja idag. Bara kalsonger och inte en enda olycka. Yeeey! Nu kanske det börjar vända:D


Jag tycker att jag ska vinna massor med pengar. Eller iaf nån liten bloggtävling. Det var längesen nu;).

Jag vill åka till Finland oxå, visa upp lilla Towa för Darlingens mormor.
Hoppas att vi kan göra det innan jul.


Nehe, skölja av hårfärgen var det.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0