Besiktigad Towa

Idag var vi en sväng på bvc och vägde och mätte Towa. Hon väger 4070gr och är 54cm lång (Jag tror inte att det stämmer helt med 54cm, det måste blivit fel).

Hon börjar bli stor. Vår lilla tjej♥



Det blev en liten sväng på stan efteråt. Vi fikade lite. Jag kikade in på Lindex, jag skulle ju köpa rosa bandet armbandet, men det var tyvärr slut:(. Kanske kan få ett på annat sätt. Hoppas det iaf.

Oliwer har haft en riktig "pain in the ass-dag" idag. Suck. Jävla 3års trots!!
Jag längtar tills han börjar lyssna på oss igen. Nu sticker han iväg så fort han får chansen. Han lyssnar ingenting och gör mest hela tiden helt tvärtemot mot vad vi säger. Han skriker och gäller för allt. Slåss och gör allmänt dumma saker. Gaaaah!!

På kvällarna är han helt underbar. Han är supergosig och jättesnäll. Både mot oss och mot sin lillasyster. Varför kan han inte vara lika snäll på dagarna?



Vi hann med att ta bilden som kommer att hamna i tidningen idag med. Den lilla som vi fick se i kameradisplayen såg bra ut, så det ska bli skoj att få se hur den riktiga bilden blir sen:)


Nehe, jag ska försöka somna en liten stund. Har en jobbig huvudvärk och tänkte försöka bli av med den.

Postat av: Emelie, mamma till en busunge o en prinsessa

Ja fy för den där trotsen.. Var han sån innan Towa kom

Oxå?



Elliott har haft sin trots sedan Leila kom.. Den har inte släppt än. Han gör precis som han vill o lyssnar nästan aldrig. Det går inte att ta med sig honom till en affär ens ( om han

Inte sitter fastspänd i vagn förstås)



Hoppas det släpper snart!



Kramis

2011-10-06 @ 21:45:23
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0