Award



Fick en söt Award av Agnieszka och den ska såklart skickas vidare;)

Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award: Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

1. När ingen ser eller hör mig… Småäter jag massa godis;)

2. Jag går aldrig hemifrån utan… Mobilen, plånboken och astmamedicinen.

3. Min blogg heter som den gör för att jag… Jag har kallat mig själv för SoffiZ på nätet så länge jag kan komma ihåg, så det fanns inte så många andra alternativ;)

4. Om jag vågade skulle jag… (Jag kommer inte på nåt bra som jag inte vågar göra....!)

5. Om tio år kommer jag att… vara 38 år, bo kvar i vårat fina drömhus, ha ett eller två barn till och vara gift;)

Nu vill ja ge denna award till dessa 5 bloggar!


Emelie
Johanna
Thea
Jenny
Frida

Postat av: emelie- mamma till Elliott och Leila

Men åååå- vad rar du är =) Tack så jättemkt =)'



Nu ska jag anta utmaningen o ge bort awardet till 5 bloggar jag med.. fast de får bli lite senare idag!



hoppas allt är bra med er- kramis

2011-10-11 @ 12:06:37
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej raring, såå glad över awarden, tack fina rara! Kommer lägga upp det på bloggen i veckan, har inte hunnit med bara. Kramar och pussar till er!

2011-10-17 @ 23:22:01
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0