Äppelpaj a´la Darlingen

När jag och Towa kom hem från stan förut idag så doftade det ljuvligt i huset. Darlingen hade slagit på stort och slängt ihop en god äppelpaj.

Farmor och Farfar kom förbi och fikade. Towa sov på Farmor under hela tiden de var här. Hon verkar ha bestämt sig för att aldrig vara vaken när Farmor och Farfar är i närheten ;).


Oliwer levde rövare och både jag och Darlingen spelade innebandy med honom (i olika omgångar).

Han var så trött att han somnade mitt under middagen.
Redan kl 18. Gaaaah. Alldeles för tidigt för att somna inför natten. Vi får väl se om han sover hela natten, eller om han kommer knatandes sen...!



Det har med andra ord varit en lugn och fin dag. Nu ska vi titta på "Halv åtta hos mig" :)

Postat av: Emelie- mamma till Elliott och Leila

Oo vilken duktig karl du har. Såna växer inte på träd :)

Hoppas stormännen sover hela natten o tar sovmorgon imorgon trots att han somnade tidigt!



Kramis

2011-10-12 @ 21:34:24
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sv: "Skärgårdsliv, inte alltid så idylliskt" ;-)

2011-10-12 @ 21:53:59
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0