Towa-stjärna

Idag damp det ned något väldigt fint i brevlådan.

På UnderBara barn mässan för några veckor sen så fick jag verkligen upp ögonen för Familjesmycken.se. De hade en liten "fyndlåda" och jag hittade en underbar stjärna som det stod OLIWER på.
(Inlägget om det går att läsa här)

Den har jag haft på mig sen dess och jag älskar den.


Idag damp det ner en till stjärna i brevlådan. Ännu en underbar stjärna. En TOWA-stjärna
.





Nu är halsbandet äntligen komplett!



Jag tycker verkligen att ni ska ta en titt på Familjesmycken.se. Det finns så mycket underbart!



De här underbara smyckena är bara en liten del av vad om finns. Jag älskar namnsmycken och olika budskapssmycken. Finns det någon bättre present än ett namnsmycke?


Tack snälla Charlotta på Familjesmycken.se. Nu bär jag båda mina små stjärnor runt halsen ♥

Postat av: Nybliven Trebarnsmamma

Vad fina! :) Grattis till dottern =)

KRAM

2011-11-03 @ 13:20:21
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0