Tepaus

Jag visar två bilder på mig och Towa innan det är dags för mig att sova.




Lite te och kaka-paus på Café Opera.


Oj vilken trevlig dag jag har haft idag.
MEN jag tänker som sagt gå och lägga mig nu så jag återkommer imorgon och skriver ett lite längre inlägg om dagens event:) Kanske en liten bild på den fina goodiebagen? Kanske visar upp vad jag vann till Towa oxå;) Imorgon mina vänner, imorgon.


(Bilderna är tagna av fina Ewa)

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Sööööötaste lilla trollungen!!



Psst.. min mamma ville att jag skulle ha hetat Towa :)

Har inte tänkt på det tidigare :)



Det var så kul att få se er idag igen :)



Kram och GRATTIS till vinsten :)

2011-11-19 @ 23:47:46
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3

Lycka till :). Var gärna med i mina andra tävlingar också om du inte redan är det :). Ha en bra helg! Kram

2011-11-20 @ 00:05:04
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0