Te och godis

Jag blev lite fikasugen. Kaffe eller te? Den här gången blev det te.

När man fikar vill man ju gärna ha nåt sött till och jag hittade lite godis i skåpet. Det är inte nyttigt att vara hemma hela dagarna. Jag skulle ju faktiskt kunna gå ut o gå lite mer än jag gör, men det är ju så bekvämt att ligga i sängen och gosa med Towa. Snart blir hon så pass stor att hon måste aktiviseras om dagarna, så likabra att passa på att gosa medans man kan:)


Vad gör ni när ni blir sötsugna? Behöver lite roliga tips:)



På dagens "att göra-lista" står det.


  • Sätta upp gardinstång i Oliwers rum.
  • Köra massor med skräp till återvinningen.
  • Plocka och greja lite hemma.

Får se hur mycket som görs idag, det jag inte gör idag kan jag göra imorgon;)



Vad roligt att ni gillade förlossningsberättelsen.
Jag hade en liten lyckotår i ögat när jag skrev den. Jag har fått en hel hög med kommentarer ang inlägget, både här och på facebook:)


Vad har ni för er idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0