Slut

Då var den här dagen oxå slut.

Jag lämnade Oliwer hos Farmor och så åkte jag och Towa till Oliwers förskola. Där mötte vi upp Darlingen som kom direkt från jobbet.

Vi satt på utvecklingssamtal länge och väl.
Fick reda på hur duktig vår lilla kille är när han är på dagis. (Tänk om han kunde skippa någon procent trots när han är hemma?) Fick reda på att han är superduktig vid maten. Han hämtar mat själv. Äter upp allt och väntar på sina vänner. Eeeeh, vi tappade hakan. Hemma så kan han inte sitta mer än 5 sekunder på sin egen stol och allt vi äter hemma är "blääää".

Hoppas verkligen att han ändrar sig lite hemma snart.


Darlingen köpte en bingolott (dubbellott) på väg hem från jobbet förut, så nu har vi spelat bingolotto för första gången på flera år. Vi vann inget på bingon (när man får dutta själv). Efter tvåans bingo så bytte jag kanal och tittar på Lyxfällan istället.


Nu är Lyxfällan strax slut och jag ska bege mig upp mot sängen.
Är helt slut. Imorgon är det fredag och återigen jobb 6-18 för Darlingen :(


God natt!

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

När ska ni vidare till stockholm sen då efter att du kommit upp?



JA visst är det märkligt hur barnen är så himla duktiga och så vidare på dagis, men när de är hemma är det hopplöst vissa stunder:(



kramar

2011-11-18 @ 05:09:43
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0