Frånvaro

Oj idag har det nästan blivit bloggpaus :). Det behövs ibland.

Lite efter 15 idag rullade vi mot Ikea i Linköping. När vi kom fram var det nästan omöjligt att komma in på parkeringen, men väl där inne var det ganska lugnt. Jag och Towa gick in på Ikea medans Darlingen och Oliwer tog en sväng på Biltema.

Det blev alla saker som jag skulle ha + några till ;)
, men nu har vi iaf värmeljus :D


När vi hade betalat åkte vi ut till Darlingens kusin med familj som bor i Berg. Vi blev bjudna på tacos och fika. Mumsigt! Oliwer lekte massor med deras 1åriga son. Åh vad roligt de hade, som de skrattade- båda två:)


Sen vi kom hem har jag hunnit städa en hel del, plockat upp kassarna från Ikea och sorterat massor med tvätt = duktig;)

Nu blir det en film. I sängen :D. Yes yes.




Ska passa på att lägga in typ 100 liberokoder oxå som jag har samlat på mig.



God natt :D

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Låter som en härlig dag! Vill också åka till Ikea! kram

2011-11-26 @ 06:33:13
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sett att ni åker ibland till Linköping, vad kul det är ju dit vi brukar åka när det ska handlas lite extra. Typ IKEA:)



Såg förövrigt en tjej på stan igår som var så himla lik dig! (eller ja efter vad jag kan bedöma av bilder jag sett på dig. Men jag har ju läst din blogg ett tag så det känns som jag vet hur du ser ut även i verkliga livet haha) Så jag var tvungen att kika in på din blogg och läsa om du varit är i stan men det hade du ju såklart inte. Men ni var lika det vill jag lova:)



Kram

2011-11-26 @ 19:04:54
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0