Effektiv

Idag har jag varit duktig!

Dagen började vid 4 i morse. Towa tog sig en slurk, sen somnade vi om;). Kl 8 ringde min klocka och jag fick väcka Towa för att ena tutten höll på att sprängas!

Hon har ammat minst 2 ggr/natt sen hon föddes. (Oftast 2 ggr/natt). Idag ammade hon bara en gång. Gissa hur paff jag var när jag vaknade av klockan. Händer inte så ofta.

Vi klädde på oss och lämnade Oliwer på förskolan. Gick hem igen och tittade på några avsnitt av "Tre kronor" (Jaaa, jag har börjat titta igenom alla boxar igen;)). När Towa somnade så fick jag ett sånt där härligt ryck igen. Jag släpade ner de kartongerna som stod kvar i vardagsrummet sen vi bytte Oliwers rum och kontoret häromdagen.

Jag städade och dammsög hela övervåningen. Hämtade Oliwer på förskolan igen och fortsatte att greja hemma.

Vi satte upp 15 tavlor (de flesta i Oliwers rum), en vägglampa, 4 st ljusstakar och en tavellist:). Towa satt i sin babysitter och tittade på. Hon var snäll nästan hela tiden och de gånger hon grät så var storebror där snabbt och tröstade;)

Häromdagen fick jag ett härligt tjockt kuvert i brevlådan:). Innehållet ser ni ovan;

Två st amnings linnen från BOOB till mig, två sovpåsar, en body, två dregglisar, ett jättesött set med byxa, linne och söt mössa och några krämer.

Det var från våra söta vänner från Donsö. Carolina med familj. Jättetack till Er ♥



Nu är det helg igen!! :)

Synd bara att Darlingen jobbar 6-18 fredag-söndag :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0