Ägg

Halloj!

Idag försov vi oss.
Vi vaknade när Darlingen gick upp vid 5 tiden och sen hade både jag och Oliwer svårt att somna om (han sov inne hos oss). Towa slocknade direkt;)

När sen klockan ringde vid 8 så verkar det som att jag stängde av den, utan att snooza....! Vi vaknade 8.30. Som tur var är det ju torsdag idag, det betyder skogen med förskolan. Det betyder att Oliwer har matsäck med sig som de äter runt 9, så då gör det inte så mycket om han missar frukosten hemma.

Vi hann till förskolan till kl 9 :). Skönt att vi bor så himla nära:)



Nu ska jag och Towa åka in till Willys en sväng. Jag skulle göra köttfärslimpa häromdagen, men äggen var slut, så det ska jag göra idag istället. Så ägg står högst upp på inköpslistan :)

Vad har ni för er idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0