Snö?

Usch så tråkigt att logga in på facebook och se att alla skriver att det snöar ute. Sen att logga in på bloglovin och se att det står om snö i typ alla bloggar oxå? Vafan. Jag gillar inte heller att det kommer snö i maj, men vad kan vi göra åt saken? Inget:)

Så därför tänker jag inte skriva om snön!

Jag och Oliwer sitter och äter lite frukost och tittar på barnkanalen. Vi brukar äta frukost vid köksbordet, men när jag såg att det var Nicke Nyfiken på tv:n när frukosten var klar så hade jag inte hjärta att slita bort honom från hans favoritprogram.


 


Dagen idag kommer att bestå av jobb. 12-22. Jag hoppas verkligen att dagen kommer att gå fort, vilket jag tvekar på efter gårdagen. Hoppas att många ska ut och resa idag.

Innan jobbet idag tänker jag inte göra någon nytta alls. Oliwer och jag ska mysa i soffan och bara ha det bra. Igår hann jag med massor av nyttiga saker innan jobbet så idag är jag värd en slappardag:)

Oliwer ska till dagis kl 11.


Hoppas att ni alla får en superbra dag!



Grattis till min fina vän Agnieszka som har fått en heltidstjänst:)


Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Tack Söta du <3

2011-05-03 @ 21:39:29
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0