Slut

Då var helgen slut, och jag är tamefan lika slut;)

Helgen har verkligen gått i ett. Idag åkte vi mot Linköping. Målet var IKEA. När vi kom en bit på vägen så nämnde jag att vi borde ringt till Darlingens kusin och frågat om de skulle haft tid att träffas en stund. Darlingen fiskade upp luren, ringde och sa att vi kommer och hälsar på om några minuter;)

Sagt och gjort. Vi åkte hem till dem, drack kaffe, snackade skit och lekte med deras lilla son på 7 månader:)



När vi hade fikat klart åkte vi till det blågula varuhuset. Tanken var att vi skulle köpa rullgardiner till vårat sovrum och till Oliwers rum. Det köpte vi och lite andra "bra att ha" saker;).


På eftermiddagen har vi satt upp rullgardinerna, packat upp lite fler lådor och fixat och donat. Nu är vi hemma hos Svärmor och Svärfar och lånar internet så jag kan blogga lite:) (Ja, tanken var att vi skulle betala räkningar, så det har vi oxå gjort)


Tanken var att vi skulle sova hos mina föräldrar även de här två dagarna som vi jobbar, men jag orkar inte bo i en resväska, så vi valde att bo hemma och åka några fler mil per dag istället.

Oliwer har bara måndag och tisdag kvar på sin gamla förskola och sen i början på Juni så börjar han på sin nya. Det betyder att jag oxå bara jobbar de här två dagarna och sen är jag ledig i tre veckor:) Yeeey!!

Ska inte bli ett dugg skönt;) hihi.


Nu vet ni iaf att jag lever
(om det är någon som fortfarande läser min blogg? Inte jättemånga uppdateringar just nu)


Ha en underbar tid tills vi skrivs igen;) Puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0