L&B 15års kalas

Jag fick två biljetter till Lingon och blåbärs 15års fest hemskickat.

Tyvärr så kan jag inte gå pga att vi jobbar båda två, så jag tänkte att jag skulle lotta ut dem här i bloggen.




Välkommen att dela denna dag med oss på Täby Park hotell i Stockholm. Det blir bl.a. mingel, modeshow och Catwalk med höstens kollektion. Dessutom har du chans att shoppa till fyndpriser.

Datum: Lördagen den 21 maj
Tid: 12.00 - 17.00
Plats: Täby Park Hotell, Stockholm


Program
12.00 - 13.00 Mingel och shopping
13.00 - 16.00 Modeshow och Catwalk
16.00 - 17.00 Shopping






Är det någon som är sugen på att gå på festen?

Lämna en kommentar i det här inlägget (det kan löna sig att fjäska:)) En vinnare kommer att utses på söndag den 15e maj kl 21.00.


Biljetterna är värda 95kr st.

Postat av: Sofi

Om jag får biljetterna så kan du komma och röja bland alla barnkläder jag har kvar efter tjejorna.. Har ju allt från strl 50-86, från neutrala färger till rosa små klänningar. Och de används ju inte längre =)

Vinner jag inte så kan du komma och kolla i alla fall om intresse finns =)

KRAM

2011-05-12 @ 14:31:29
URL: http://karedo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0