Inga bilder

Tyvärr så blir det inga nya bilder i detta inlägg.

Jag har tagit lite bilder utomhus idag, men de bilderna ligger på min dator och vi fick inte igång internet på den, så jag lånar svärmors dator just nu. Jag vet att jag kan flytta över bilderna med usb-minne, men det finns ingen ork till det just nu. Ni får helt enkelt vänta tills imorgonkväll med att få se lite bilder.

Idag har vi haft lite fikabesök. Conny och Jessica kom förbi, de hade med sig en superfin blomma och fikabröd:).



Jag plockade några små buketter med syrener och satte i små vaser på vår altan. Det doftar så gott och de är så himla fina:)


Annars har vi inte gjort så mycket idag, var en sväng in till stan och sen kom en jobbarkompis med familj ut och köpte Darlingens cykel.

Nu blir det kaffe och kaka:)


Jag ska nog ge mig ut på en liten fotorunda ikväll. Ska fota fina kyrkan med riktiga kameran och inte bara med mobilen.



Hoppas att ni får en fin kväll:), det ska vi ha.



Åh vad jag längtar efter att läsa mina favoritbloggar, det är nog det som jag saknar mest med att inte ha internet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0