Hej vänner!

Har ni saknat mig?

Vi har som sagt inget internet i huset ännu. *Jävla telia..... mutter mutter*. Det blev ett missförstånd när säljaren skulle säga upp sitt abonnemang, och det är vi som får lida för det. Tv, internet och telefon dyker upp om ca 14 dagar.... Hoppas att det kommer tidigare. Det är prioriterat sa Teliasnubben, vad nu det betyder...




En liten filur har hälsat på i trädgården på framsidan:)

Igår hade vi fullt upp hela dagen. Jag jobbade 4.30-10, sen åkte jag och hämtade några medhjälpare och skjutsade hem dem till lägenheten.

vi packade släpet (skåpkärra) fullt och åkte ut mot huset. Jag tog egen bil och Darlingen hade med sig en medhjälpare och de andra stannade kvar i lägenheten och fortsatte att packa och bära ner i trapphuset.




När allt var avlossat i huset så rullade Darlingen och medhjälparen mot lägenheten igen och jag stannade kvar i huset och packade upp massor. Koppar, tallrikar, pärmar och massor med andra saker. Jag var lite överallt och fixade och donade.

Jag smet in till Willys och handlade massor med kött, korv, sallad och annat gott.
På kvällskvisten kom Darlingen och alla medhjälpare ut till huset. Mamma och Pappa kom ut med Oliwer och vi bjöd på mat. 

Vi blev 12 pers och 4 djur. 9 stora, 3 små, 2 hundar och 2 katter:) Så det var riktigt fullt hus. Det var jättemysigt:)




Oliwer hugger in på maten. Eller iaf på macka, potatissallad och paprika;)


Jag har fortfarande inte tagit några kort på huset, varken invändigt eller utvändigt. Det är alldeles för mycket skit överallt, men så fort vi får lite ordning så kommer det komma upp massor med bilder:)




Den här söta överraskningen stod på köksbänken när vi kom till huset första gången efter att vi hade blivit nyblivna husägare.

"Trevlig sommar och lycka till med huset"
stod det på kortet.
Sötaste säljarna!!:)


Nu är det äntligen dags för lite mat. Vi håller på med det sista i lägenheten och är just nu på "rast" hos mamma och pappa för att äta lite grillat.


Jag får se när jag kan skriva nästa gång, men hoppas på att jag snart kan visa er fina bilder och skriva långa inlägg!


Hoppas att ni har en underbar dag! Återigen, tack för alla söta kommentarer!

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Såklart att du är saknad! Håller tummarna för att du snart ha internet :)



Vilken gullig present. En sån fin gest gör så gott :)



Kram

2011-05-15 @ 18:03:17
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar uppe på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och klicka in på kategorin tävlingar om det låter intressant!

http://tronnblom.blogg.se



Ha en bra dag :)<3

2011-05-15 @ 18:54:40
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Mysigt med grillning! Hör av dig när du känner dig redo för besök!



kramar

2011-05-16 @ 08:03:19
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0