Hej! Nu när vi har flyttat under hela helg...

Hej! Nu när vi har flyttat under hela helgen+ att jag har jobbat lördag, söndag, idag och ska jobba imorgon så är jag så trött och tråkig att jag går o lägger mig nu. Det är så mycket som skulle behöva göras, men jag är helt slut i kroppen och behöver verkligen vila. Imorgon kommer ett nytt 10 timmars pass som det är dags att ladda inför. Jag är lite bitter över att vi inte har någon tv, att jag har missat både eurovisionsongcontest och hockeyfinalen. Men det är väl bara att trösta sig med att vi inte skulle haft tid att titta på det ändå? Nej ni, nu skriker sängen på mig. Jag kan berätta att jag har 22 pass kvar att jobba innan semester och mammaledighet:) God natt:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0