God kväll:) Äntligen är den har jobb-helge...

God kväll:) Äntligen är den har jobb-helgen slut! Det har varit tre långa dagar. Beror nog mycket på att vi inte bodde hemma oxå. Nu är vi iaf hemma hela familjen. Zelda är hämtad och katterna har varit ute en sväng. Min bror kom hit och grillade med oss till Oliwers stora förtjusning:). Jag ligger redan i sängen, är helt slut. Imorgon står det jobb 13.30-22.00 på agendan. Jag hoppas hinna med massor i huset innan dess och jag hoppas på att tv och internet kommer igång! Sov gott alla söta:) kramar!


Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Hoppas du får en fin dag på jobbet, själv jobbar jag 12-21 idag:)



Stora kramar

2011-05-23 @ 07:36:53
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Ingela la la

Det där lät som en jobbig helg.. Hoppas att du hinner vila upp dig lite innan nästa pass :)

2011-05-23 @ 12:15:25
URL: http://ingelalala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0