Fullt upp!

Idag har vi verkligen haft fullt upp från att vi gick ur sängen i morse.

Oliwer lämnades på dagis strax före kl åtta. Klockan åtta var vi på UL. På första UL såg de inte hjärtat riktigt (de såg att det slog och att bebisen rörde sig, men de ville se på det igen). Den här gången var bebisen ungeför lika bångstyrig som första gången, men efter lite pillande så såg barnmorskan det hon ville se (att det fanns två kamrar i hjärtat). Det var en lättnads suck när hon sa att det såg jättebra ut:)


Efter det snabba besöket på sjukan åkte vi och köpte varsin macka på Puttes och fortsatte hem till Jenny. Vi blev bjudna på kaffe och satt i köket en stund och snackade skit.

När klockan började närma sig 10 åkte vi iväg. Målet var att köpa ett nytt kylskåp.

Igår när vi satt på banken och gjorde klart med de sista papperna och nycklarna så berättade säljarna att när de hade stängt av kylskåpet för att rengöra det så gick det inte att starta det igen. Så det var bara för oss att köpa ett nytt. (Ja, vi fick en viss slant i ersättning av säljarna).

Vi lämnade även in Darlingens cykel på service. Den ska säljas och har stått still superlänge så han tyckte att den skulle in på en koll. När den var klar var den mer än godkänd av servicekillen:)


När vi hade hämtat Oliwer på dagis åkte vi förbi vår bilverkstad och bokade en tid och snackade lite skit. Efter det åkte vi till Sibylla och åt mat. Oliwer valde själv vad han skulle ha och sa stolt till kassörskan "En hambujaje och en cola, tack". Min stora kille:)

Resten av dagen har bestått av att packa, bära lådor och köra fram och tillbaka till huset. Oliwer har lekt med Mormor hela dagen och Morfar har hjälpt oss att bära. Stort tack!!

Behöver jag säga att jag är så trött i kroppen just nu?
Vi kom hem för en stund sen. Vi köpte med oss mat från McDonald´s och nu tänker jag bokstavligen slänga mig i sängen.

Imorgon jobbar jag 4.30-10.00. Jag ansökte om att få kompa från kl 10.00 både imorgon och på söndag och fick igenom det, så när jag slutar imorgon ska jag åka och hämta våra "medhjälpare" och sen ska vi sätta fart igen. Ingen rast och ingen ro här inte.

I natt är det sista natten i lägenheten, måste säga att det känns jättekonstigt, men jag tvekar inte en sekund på att vi kommer att stormtrivas ute i huset!


Nu ska jag sova.

Stort tack för alla söta kommentarer som droppar in här, ni är jätte gulliga allihop:)


God natt!

Imorgon tänkte jag visa er några av dagens bilder.

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Gud så spännande med flytten! Skönt att allt såg fint ut i magen!



Kramar

2011-05-14 @ 05:58:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Förstår verkligen att du är trött

2011-05-14 @ 14:02:03
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0