Förkyld

Efter galans slut och utcheckning från hotellet så åkte jag och Agnieszka en sväng till Ikea. Vi skulle inte handla något alls (bara äta lunch). Jo, eller hur;). Vi hade varsin påse med oss ut:)

Jag åkte hem, lämnade väskan och mina påsar, hämtade Zelda och åkte hem till mina föräldrar där Oliwer var.

På kvällskvisten så blev jag mer och mer täppt i näsan, började nysa, blev varm och orkeslös. Efter en stund så ringde jag till jobbet och sjukskrev mig. Jag skulle jobbat 4.30-13 idag.

Idag när jag vaknade så var jag återigen genomtäppt så dagen fick börja med nässpray, astmamedicin och två alvedon. Suck! Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu. Vi har mycket att göra innan flytten som sker i helgen. Jag tänkte iaf passa på att packa lite. Måste man vara hemma så kan man ju iaf försöka göra lite nytta.




Bjuder på en bild på mig från mammabloggalan 2009.


Postat av: PetramedAochE

Ååååh, vilken fin bild!! Måste varit en otroligt bra fotograf som tagit den =D

2011-05-09 @ 11:48:17
URL: http://www.PetramedAochE.se
Postat av: Evamy

Dom sa att jag skulle sitta vid 31! Och där fanns inga namnlappar alls :( tråkigt att jag inte fick min plats då! Vilka satt du med? :)

2011-05-09 @ 13:36:49
URL: http://Evamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0