Dagen D

Idag är det dagen med stort D. Vi ska få nycklarna till vårat HUUUUS!!!

Klockan 17.00 ska vi befinna oss på banken, skriva klart det sista och få nycklarna till vårat hus. Åh vad jag längtar! Jag vill få allt klart redan nu!

Idag har jag bara tagit nässpray en gång. Framsteg!! Jag kan andas nästan normalt. Dock är jag supertrött hela tiden. Förkylning+ flytt+ gravid+ astmabesvär= inte bra.

Nehe, det är väl bara att ta tjuren vid hornen och fortsätta med den superroliga packningen.
Usch så tråkigt det är, men det är bara att göra´t så vi kan flytta allt i helgen. På måndag har jag bokat flyttstäd:), tänkte att det är en bra grej att boka, så måste vi vara ute senast måndagmorgon:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0