Barnbasar och stenhög

Vi åkte förbi Barnbasaren en snabbis. Vi var inte ute efter något alls och kunde titta väldigt avslappnat:).

Oliwer sov i vagnen under hela tiden så vi tog ett snabbvarv. Jag hittade några böcker till bra priser som fick följa med oss hem. När Oliwer öppnade sina blå i bilen efter en stund så fick han hela påsen och blev överlycklig. Han gillar att "läsa" böcker, både själv och tillsammans med andra.



Jag betalade 40kr för alla böckerna. Ett mycket bra pris:)



Oliwer är väldigt mycket för att plocka saker ute. Han samlar på pinnar, stenar, kottar och allt annat roligt som man kan hitta ute.

Vi har varit bestämda med att hans små fynd inte får följa med in i lägenheten och det har han accepterat.



Den här lilla söta högen ligger utanför vår port:) Oliwer räknade dem förut och sa högt med stolthet i rösten "Åtta stenar". Min duktiga kille ♥

Brukar era barn också samla på små "skatter" när ni är ute?
Jag var likadan när jag var liten:)



Nu är det strax sängen som gäller.

Imorgon är det dags att jobba igen, dock har jag faktiskt bytt till kvällspass måndag och tisdag, så jag jobbar 12-22 istället. Det kommer att kännas jätteskönt med lite sovmorgon, fast jag kommer nog vara galet trött när jag kommer hem!

Dagis är stängt imorgon så Oliwer ska vara hemma hos Farmor och Farfar och leka hela dagen:) Det blir jätteroligt för honom. Tack snälla Farmor och Farfar för att han får vara hos er:)


Postat av: Elena

Ja, här har det samlats lite kottar ett tag. Amanda har lärt sig säga kotte, mycket användbart ord :)

Vilket bra pris på böckerna! Du verkar göra fynd ofta.



Hoppas ni mår bra! Kram E

2011-05-02 @ 19:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0