Välkommen Måndag!

Äntligen är min sista långhelg slut!

Eller slut och slut, men det är slut på mina 12 timmarspass. (Ett kvar på onsdag) Åh så skönt! Nu ska jag dock börja jobba 1,5 timmar tidigare, men ska bara jobba 10 timmars pass. Det kommer att bli kanon. Så istället för 6-18 ska jag jobba 4.30-14.30. Vilken lättnad!

På onsdag har jag mitt sista 12 timmarspass och sen välkomnar vi april och 10 timmarspassen:)


Det har varit en lång och trött helg. I lördags jobbade jag dock bara 6-14, åkte hem, bytte och och åkte till våra vänner Conny och Jessica. Darlingen och Oliwer åkte buss dit. En liten kille brukar tjata om att få åka buss, så nu fick han det, han somnade efter några minuter;) haha!

Vi snackade massa skit, åt god panpizza och gosade med kattungarna:). Nej, det är inte våran kattunge som Oliwer gosade med, det är deras, men man kan ju låna;)




Idag jobbar Darlingen så jag och Oliwer är ensamna hemma. Det kommer att bli en sväng in till stan. Jag köpte två linnen när jag och Oliwer var i stan i onsdags, eller var det i torsdags? När jag provade det ena hemma så satt det som ett korvskinn;), så jag ska byta dem mot större strl;) Så går det när man inte provar på plats, det gör jag alltid annars, men just då var Oliwer lite jobbig, så det fanns varken tid eller lust att ställa sig i en provhytt.


Annars blir det promenad med Zelda och lite fix och pill i lägenheten.

Vad är grejen med snön som kom under natten?! Gaaah! Försvinn snö!



Vad har ni för er för skoj idag?

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Gullig är O och lilla kattungen tillsammans iaf :)

Skönt att arbetshelgen är över. Önskar er en bra start på en ny vecka!

Kram

2011-03-28 @ 09:41:20
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0