Städar

Idag vet jag verkligen vad jag gör. Jag plockar, grejar, donar, slänger sopor, målar, diskar med mera med mera.

Darlingen åkte mot jobbet för att jobba några timmar, men jag hoppas på att få hem honom igen till lite efter kl 18. Oliwer är hos mormor och morfar hela dagen. Elin var här en stund och hjälpte till oxå. Nu är det bara lilla jag hemma och jag ska sätta igång med målningen. (Ska bara ta ett stort glas vatten och en macka först;))


Imorgon bitti kommer Mäklaren hit och ska fotografera lägenheten och förhoppningsvis är den ute på nätet på onsdag.


Jag har köpt två buketter fina och fräscha tulpaner som ska pryda köksbordet och nyss var min mor här och levererade tre st söta krukväxter, så nu är det fint på blomfronten iaf:)

Nähe, dags att sätta fart igen:D

Vi kanske inte ens vill flytta nu när lägenheten blir så fin?:)





Bjuder på en bild (favorit i repris) på Eric Saade och Molly Sandén. Bilden är tagen av mig när vi träffade dem uppe i Sthlm på Anna Bergendahls releasefest förra året:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0