Skedad...

Jag vaknade vid 7.30 av att jag hade en liten kille som ordagrant tryckte sig skedande mot min rygg. På framsidan av mig låg en av mina katter och tryckte sig mot mig.

Jag kände att jag inte fick plats i min egen säng så jag klev upp. Efter ca 3 min kom Oliwer upp. Han vaknade väl ganska direkt av att jag försvann. Katten gick oxå upp... (Så nu är det ju ledigt i sängen igen;)).


Klockan 10 ska jag och Oliwer åka in till Elgiganten och köpa en ny systemkamera.



Det blir en Canon Eos 550D:)


Resten av dagen måste vi greja och plocka undan i lägenheten. Blev inte mycket av den varan igår...

På Torsdag är första visningen av lägenheten.

Jag såg på mitt schema att jag tydligen inte har nåt 12 timmarspass att jobba imorgon. Åh så skönt! Jag är helledig:) Kunde nog inte passat bttre:)


Ha en underbar dag mina vänner! Vad har ni för planer idag?




Förresten, eftersom att jag köper en ny kamera så kommer min Nikon D40 att bli tillsalu.




Har tänkt mig 2000kr för den, då kan en kameraväska ingå.

Hoja till om du är intresserad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0