Redo för visning

Idag började jag, Darlingen, Oliwer och Zelda med att gå ner till lekparken och leka lite. Oliwers kompis Samuel och hans mamma kom oxå dit. Killarna lekte, kastade sand på varandra, åkte rutchkana och gungade.

När vi kom hem igen så hjälpte Oliwer sin pappa med att bära ner massor med grejer till vårat förråd. Jag städade och grejade lite. Messade till min bror så han kom hit och lekte med Oliwer en stund.

När de lekte som bäst smet jag iväg och slängde massor med skräp på återvinningen, pantade flaskor/burkar och handlade lite färsta tulpaner.

Nu är det bara lite disk som ska diskas och lite kläder som ska plockas undan och sen är lägenheten redo för morgondagens visning:)


Oliwer ligger och vilar lite nu efter en jobbig dag och Zelda sitter ute på balkongen och tittar ut:)
Darlingen jobbar kväll:(




Jag längtar efter min nya kamera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0