Ingen kamera idag:(

Idag när jag och Oliwer kom till Elgiganten så var alla säljare upptagna. När en av dem äntligen blev ledig så informerade han mig om att alla hans exemplar av "min" kamera var sålda.

Vi kom in till affären ca 10.20.

Jag betalade för min kamera och ska hämta den på tisdag... En hel vecka kvar...!

Det jag inte förstår riktigt är hur man kan ha en vara på kampanj utan att ha varan hemma? Väldigt typiskt Elgiganten. Vi handlar aldrig där annars, men nu när det var så bra pris så kanske det kan vara värt det. Hoppas bara att den här veckan går fort.




Jag vill ha hem den här lilla skönheten nuuuu!!


Postat av: lina

så är det väldigt väldigt ofta i dom flesta afärerna så jävla tråkigt varför ens göra reklam då då ska dom ha sakerna på plats!!!! och hur kan dom vara slut när du är där 10.20 lixom helt otroligt vilket luren drej. är bättre att det står att man får boka sin vara sen hämta den 3 dagar senare eller nått sånt

2011-03-30 @ 20:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0